Zarząd Oddziału Nowohuckiego SEP wraz z Kołem SEP - HK Zakład Automatyzacji Sp. z o.o. w Krakowie oraz Computer Plus Kraków S.A. wraz z firmą Microsoft serdecznie zapraszają na seminarium poświęcone modelowaniu procesów biznesowych w przedsiębiorstwach z użyciem narzędzi informatycznych Microsoft, które odbędzie się w dniu 14 czerwca 2007 r. w Oddziale Nowohuckim SEP.

Seminarium tematycznie nawiązuje do trwających w Polsce od 23 marca do 24 czerwca 2007 r. obchodów Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego 2007, którego patronat honorowy objęło Stowarzyszenie Elektryków Polskich.

Microsoft Office System 2007 z technologią SharePoint oraz Microsoft SQL Server 2005 zawierają doskonałe narzędzia do raportowania, przetwarzania i analizy danych, wspomagające pracę grupową zespołów pracowniczych,  umożliwiające zintegrowane współdzielenie wiedzy i dokumentów w całej organizacji,  wspomagające kadrę zarządzającej przedsiębiorstw w podejmowaniu szybkich i trafnych decyzji.

Powyższe systemy wzbogacą już istniejącą platformę informatyczną Twojej firmy (np.: systemy ERP; MRP; MES ..) Zobacz jak niewielkie inwestycje mogą wygenerować wartość dodaną. Seminarium pozwoli dowiedzieć się co oznaczają terminy Business Intelligence , hurtownie danych, kostki OLAP oraz odpowiedzieć sobie na pytania: czy warto ? .. jak ? … dobrać optymalne rozwiązanie dla mojej firmy.

Microsoft Office System będzie wspomagać cię w procesie podejmowania decyzji i skutecznym zarządzaniu. Microsoft SQL dostarczy we właściwym czasie i we właściwej formie wszystkie niezbędne dane i informacje z różnych innych systemów. Microsoft SharePoint pozwoli na zintegrowanie informacji, wiedzy, dokumentów, raportów w jednym miejscu. Zobaczysz konkretne przykłady. Wykorzystując uniwersalne scenariusze biznesowe, pokażemy jak sprawnie może być zarządzana Twoja firma.

Zobacz możliwości: Microsoft Office System 2007 i Microsoft Office SharePoint Server 2007 oraz Microsoft SQL Server 2005.

Do udziału w seminarium zaproszeni zostali goście specjalni z firmy Microsoft.

Udział w seminarium jest bezpłatny.

Dodatkowych informacji udziela: Pan Artur Jagła, tel.: 696416989, e-mail: ajagla@hkza.com.pl

Miejsce: sala DOMU TECHNIKA Oddziału Nowohuckiego SEP os. Centrum C bl. 10.

Rejestracja: do dnia 10.06.2007 r. (formularz w załączeniu) na adres: ajagla@hkza.com.pl lub faks: (12) 6446773

Uwaga !  Warunkiem udziału jest otrzymanie potwierdzenia uczestnictwa. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Organizatorzy:

 

Agenda:

9:00 –   9:30

Rejestracja, powitalna kawa

9:30 – 10:15

Wprowadzenie: Modelowanie procesów biznesowych, podejście procesowe w zarządzaniu a narzędzia informatyczne: prezentacja danych, hurtownie danych i systemy raportowania.

10:15 – 10:30

Przerwa na kawę

10:30 – 12:00

Microsoft Office Business Intelligence + Platforma Aplikacyjna - wyszukiwanie właściwych informacji. Od wiedzy do trafnych decyzji biznesowych

12:00 – 12:20

Budget Manager – przykład prostej w obsłudze aplikacji wspomagającej wielowymiarowe budżetowanie (Microsoft OLAP Services i Microsoft Excel)

12:30 – 13:00

Poczęstunek

13:00 – 14:30

Portale korporacyjne na przykładzie Microsoft SharePoint Services oraz Microsoft SharePoint Server 2007.

14:30 – 15:00

Pytania i odpowiedzi.

15:00

Zakończenie